+38 050 352 90 97
м. Київ, вул. Героїв Севастополя, 41
Ліцензія
Ліцензія
Будні нашого садочка

Один день з життя дітей, чий день в садку проходить цікаво,
насичено, пізнавально і продуктивно, тому що розпорядок
дня розроблений з урахуванням всіх особливостей малюків

Методики
Ви хочете, щоб Ваша дитина розвивалася разом з нами, але у Вас залишилися питання?

Стручек
Наталія Віталіївна
Директор
Андрійчук
Марина
музичний керівник, логоритмист
Єндоренко
Оксана
логопед, мовленнєвий терапевт
Старовєрова
Наталія
соціальний педагог, вихователька ясельної групи
Жур
Алла
соціальний педагог, вихователька старшої групи
Цепаєва
Жанна
медична сестра
Юшко
Світлана
помічниця вихователя середньої групи
Зайченко
Марина
логопед
Костивська
Ірина
практичний психолог
Клименко
Наталія
дефектолог, корекційний педагог
Холоділіна
Світлана
помічниця вихователя молодшої групи
Чхаідзе
Нана
соціальний педагог, вихователька ясельної групи
Пєрєвозчикова
Олена
помічниця вихователя старшої групи
Вєрхунович
Олена
помічниця вихователя ясельної групи
Обривкін
Павло
практичний психолог, психотерапевт
Радченко
Наталія
соціальний педагог, вихователька середньої групи
Паляніца
Анна
дефектолог, корекційний педагог
Лесенко
Наталія
ігро-терапевт
Усачева
Оксана
соціальний педагог, вихователька молодшої групи
Ткаченко
Діана
соціальний педагог, вихователька середньої групи
Кошель
Ольга
арт-терапевт, продуктивний педагог
Музика
Антоніна
ігро-терапевт
Староватова
Оксана
логопед
Гарбуз
Наталія
практичний психолог
Кравченко
Ірина
соціальний педагог, вихователька старшої групи
Гулаєва
Вікторія
практичний психолог
Телюк
Ігор
логопед, мовленнєвий терапевт
Лукаш
Людмила
соціальний педагог, вихователь молодшої групи
Казак
Людмила
лікар-масажист, реабілітолог
Флюнт
Лілія
арт-терапевт, продуктивний педагог
Шпрінгвальд
Тетяна
методист
Хмєлєвська
Наталія
музичний керівник, логоритміст
Качановська
Інга
дефектолог, корекційний педагог
Кійло
Поліна
логопед
Романь
Андрій
фізичний реабілітолог, фахівець з 3с-терапії, кінезіотерапевт
Юрченко
Яна
Практичний психолог, поведінковий психолог, фахівець із пісочної терапії
Телюк
Ольга
каністерапевт
Олександра
Володарська
Інструктор ЛФК
Партнери
Популярні питання
Поради логопеда — вчимо відповідати на запитання

Ці поради будуть корисні батькам, діти яких мають великий пасивний словниковий запас. Вони називають предмети побуту, коментують те, що відбувається (машина їде, кішка їсть тощо). Можуть навіть знати алфавіт двома мовами, всі кольори і цифри... Але при цьому не вступають у діалог або ж коротко відповідають, уникаючи діалогу.

  • Вчимо відповідати на запитання «так» або «ні».
  • Просимо дитину озвучувати все, що вона робить удома (я їм кашу, я чищу зуби, я малюю будинок і т.д.), а потім ставимо запитання: що ти робив? Що ти їв? У якій кімнаті? При цьому стежимо, щоб дитина відповідала повним реченням. Це буде її певний досвід у промовлянні, в діалозі.

Пам'ятаймо: що частіше вона тренуватиметься, то впевненішою ставатиме і ближчим буде її власне бажання користуватися мовою.

тестове питання 1
вiдповiдь