preloader

Новини садка

22814270_1505627022858565_1762304539043324043_n 90x80
429630687_916759979985926_6075849345590860314_n 90x80
background 7621381_1280 90x80

Два роки в садочку: заговорив, почав гратися з дітьми, готується до школи

Знайомтеся: Ярослав, п’ять з половиною років, діагноз «класичний аутизм», навчався в нашому садку два роки. Після дуже успішної роботи Ярослав став ще одним випускником «Дитини з майбутнім», якого нам вдалося дуже добре підготувати до шкільного періоду.
Коли в березні 2017-го Ярослава привели до нас, ми відразу зрозуміли, що це маленький чоловік, із яким буде дуже непросто впоратися на початку, але в якого великий потенціал. Ярослав прийшов до нас зовсім несоціальний: він протестував майже проти всього, хай що просили його ми чи батьки, не говорив, штовхав дітей на майданчику, не вмів із ними контактувати, ні в що не грав і нічого не робив сам.
Із чого ми почали? Із налагодження базових соціальних навичок, без яких академічне навчання неможливе. Ми навчили самостійно їсти й одягатися, вирішувати питання туалету, сидіти під час занять і концентрувати увагу.
Минуло два роки. Ми випускаємо Ярослава з групи, де діти повністю самостійні і з майже «нормою» за рівнем академічного розвитку. Ярослав заговорив, і хоча мовлення ще не сильно структуроване, воно перспективне, тож ми впевнені, що сформується повністю. Ярослав не тільки грається з дітьми, а й сам ініціює ці ігри, перший приймає умови гри. Як у справжнього чоловіка, улюблений урок – фізкультура, а улюблений педагог – наш соціальний педагог Наташа. І коли знову виникав протест: «Не хочу йти в садок», – аргумент: «А як же Наташа? Вона ж тебе чекає» – спрацьовував залізно: Ярослав збирався до садочка без заперечень. Загалом звичайні будні звичайного хлопчиська-дошкільника
Окремо хочеться подякувати батькам Ярослава, які завжди прислухалися до наших рекомендацій та дотримувалися «садочкової» дієти вдома. Їхній внесок у наші спільні зусилля безцінний, за що їм велике спасибі!
Ми бажаємо Ярославу і його сім’ї й далі розвиватися такими ж темпами, знайти друзів у новому садочку, а згодом – і в школі, легко налагодити навчання і полюбити шкільних учителів.

Comments are closed