Однією з основних завдань соціальної психології при роботі з дітьми c розладами аутистичного спектру є соціалізація, тобто максимально можлива адаптація їх в суспільстві. Перед педагогами стають завдання розширення уявлень дітей про навколишні речі, сенсорного виховання, розвитку мови, тонкої моторики і зорово-моторної координації, а також вміння виконувати словесні інструкції, дотримуватися певної послідовності дій.
Ефективно вирішувати такі завдання дозволяє навчання навичкам самообслуговування, яке у дітей з особливостями розвитку не відбувається спонтанно. Оволодіння даними навичками (уміння одягатися і роздягатися, доглядати за собою, користуватися туалетом, самостійно приймати їжу, вмиватися і т. П.) Є важливим кроком на шляху до їх незалежності. Наше завдання – допомогти цим дітям придбати самостійність в повсякденному житті, поступово відходячи від фізичної і словесної допомоги.
Важливим аспектом в процесі навчання є контроль дотримання розпорядку дня.
Comments are closed