В умовах інклюзивних дитячих садочків та шкіл у дитини має бути сформована навчальна поведінка, тобто, здатність на деякий час зосередитися на вивченні та виконанні певних завдань та вмінь. З таким меседжем до батьків особливих дітей звертається психолог Павло Обривкін.
Він пояснює: якщо йдеться про дитячий садочок, то дитина має реагувати на зовнішній світ і вміти на кілька хвилин включитися в просту індивідуальну чи групову гру, зрозуміти та прийняти її правила. Що ж до школи, то там на перше місце виходять навички самоорганізації, – коли дитина здатна зробити те, що треба, а не тільки те, що вона хоче чи може зробити. Вона має вміти висидіти час уроку, засвоїти інформацію та не заважати іншим своєю поведінкою.
«Це час, коли у дитини формується соціальне я», – каже Павло Обривкін.
Comments are closed