Мова, як наймолодша функція центральної нервової системи, при аутизмі страждає в першу чергу і відновлюється поступово, поетапно, в зворотному порядку.
Логопедична робота з дітьми, що страждають раннім дитячим аутизмом, дуже тривала і копітка. Вона починається з визначення мовної патології, властивої дітям даної категорії. Відповідна корекція спрямована на подолання артикуляції апраксии, розвитку слухового уваги, фонематичного, мовного слуху. Вводяться дихальні, голосові вправи, здійснюється постановка звуків, їх автоматизація. Важливою залишається завдання розширення словникового запасу, розвиток здатності до складання пропозицій по картинках, їх серій, як і робота над зв’язковим текстом, що складається з бесід, переказу, “програвання”, драматизації різних тем, відтворення віршованої мови і ряд інших завдань.
Comments are closed