Адаптивна фізична культура для дітей з аутизмом, з розумовою відсталістю, з ОВЗ і ДЦП є одним з основних компонентів лікувально-відновлювальної роботи при різних порушеннях розвитку. АФК спрямована на мобілізацію всіх рухових можливостей, для корекції дефектів моторики з метою формування основних функцій прямостояння, ходьби, маніпулятивної діяльності рук.
При роботі з дітьми робиться акцент на загально-розвиваючі вправи, дихальну гімнастику. Вправи для зміцнення кистей рук, сприяють успішному оволодінню листом. Вправи для постави – допомагають дитині правильно тримати голову, своє тіло сидячи, стоячи, при ходьбі і бігу.
У зв’язку з просторово-часовими порушеннями, порушеннями точності рухів, додаються вправи спрямовані на корекцію і розвиток цих здібностей, вправи з палицями, прапорцями, малими та великими обручами, м’ячами. Для розвитку сили і спритності – вправи з лазіння і перелазить. Вправи на рівновагу сприяють розвитку вестибулярного апарату, вироблення координації рухів, орієнтуванні в просторі, коректують недоліки психічної діяльності (страх, завищена самооцінка, страх висоти … ..) Особливе місце приділяється метання м’яча (катання), при виконанні яких розвивається спритність, окомір, влучність , правильне захоплення.
Comments are closed