Розвиваючий дитячий садок для дітей з особливостями розвитку “Дитина з майбутнім” – ексклюзивний корекційний заклад для дітей з раннім дитячим аутизмом (РДА), затримкою мовного і психо-мовного розвитку, гіперактивністю (СДУГ), це продумана система навчання і виховання з урахуванням індивідуальних особливостей і рівня розвитку кожного дитини.
Працюємо з 2010 року для дітей від 1 до 6 років.
В основі роботи дефектолога (корекційного педагога) лежить вивчення дітей, що мають відставання у розвитку, їх навчання, виховання і соціальна адаптація. Дефектолог виявляє походження дефекту, визначає причинно-наслідкові зв'язки в розвитку психічних функцій і вивчає соціально-педагогічні умови життя дитини.
Каністерапія - один з видів лікування і реабілітації людини за допомогою спеціально відібраних і навчених собак під наглядом кваліфікованих фахівців - каністерапевтов.
Через високий рівень соціальної поведінки собак і легкому навчання цей метод є одним з найбільш затребуваних в роботі з дітьми.
Правильно підібрані методи психологічної допомоги з урахуванням індивідуально - психологічних особливостей дітей роблять позитивний вплив на динаміку їх розумового та особистісного розвитку. У нашому саду використовуються різні форми впливу - рекомендаційні, діагностичні, психокорекційні та психотерапевтичні.
У грі необхідний ведучий - психолог, який, підігруючи дитині, переживаючи разом з ним певні емоції, коментуючи те, що відбувається, поступово навчає дитину усвідомлювати власні емоції і надалі контролювати їх. Гра не планується заздалегідь, проводиться в міру необхідності - зі спонтанним зміною стану дитини.
Важлива роль у відновлювальному лікуванні порушень розвитку статико-моторних функцій у дітей належить лікувального масажу, який являє собою метод механічного впливу на поверхневі тканини тіла, яке поліпшується кровообіг, лимфообращение, обмінні процеси в м'язах, суглобах і навколишніх їх тканинах.
Адаптивна фізична культура є одним з основних компонентів лікувально-відновлювальної роботи при різних порушеннях розвитку. АФК спрямована на мобілізацію всіх рухових можливостей, для корекції дефектів моторики з метою формування основних функцій прямостояння, ходьби, маніпулятивної діяльності рук.
Арт-терапія - це корекційна форма психотерапії, в основі якої лежить творча діяльність, що дозволяє в особливій символічній формі перебудувати конфліктно-травматичну ситуацію, знайти нову форму її дозволу.
Арт-терапія в комплексному підході є одним з найбільш ефективних корекційних методів.
Логопедична робота з дітьми, що страждають раннім дитячим аутизмом, дуже тривала і копітка. Вона починається з визначення мовної патології, властивої дітям даної категорії.
Відповідна корекція спрямована на подолання артикуляції апраксии, розвитку слухового уваги, фонематичного, мовного слуху.
Однією з основних завдань соціальної психології при роботі з дітьми c розладами аутистичного спектру є соціалізація, тобто максимально можлива адаптація їх в суспільстві. Ми вчимо вмінню одягатися і роздягатися, доглядати за собою, користуватися туалетом, самостійно приймати їжу, вмиватися і т. п.
Контакт з піском - це можливість самовираження, проживання своїх почуттів, дослідження себе, розмова на мові тіла і символів, розвиток символічного мислення і наповнення свого внутрішнього світу, це можливість зняти тривогу. Тактильний контакт і розвиток дрібної моторики буде додаткових позитивним ефектом для дитини з на аутизм.
Ритміка - це передача музики через рухи. Вона розвиває музичні і танцювальні здібності, надає загальний оздоровчий ефект, розвиває м'язове почуття, покращують рухливість суглобів, координацію рухів і рівноваги, спритність, точність.
Ритмічні вправи сприяють фізичному вихованню і зміцненню дитячого організму.
Музична терапія - це психотерапевтичний напрям, що ґрунтується на лікувальному впливові музики на психологічний стан людини.
Головним завданням терапії визначено: налагодити слухо-вокальну, слухо-рухову і зорово-рухову координацію, здатність синтезувати їх в одній діяльності.
Метод Томатіс - є альтернативним педагогічним засобом і природним підходом до нейро сенсорної звукової стимуляції. Метод допомагає дітям у розвитку компенсаторних стратегій подолання проблем з навчанням і порушень мови, а також природним чином стимулює мозок.